Shy Girl
~~Music is Here!~~

No, Thank You - Mio Akiyama

Sweet Owner!



~Navigation~
Entry About Linkies
Shout Out!




Credits!



Template By : Ainna Zieyha
Basecodes By : Liyana Aina
Edit By : AzuNyan
Re-edit By : Me
Big Help : M I O
Image Header: Clavies
Goodbye Babe "--
Monday, December 10, 2012 | 12:39 AM | 0 comments

Assalamualaikum , hye there how are you now ? i'm sicking now because .. (alamak apa hal aku ber speaking bagai ) sebab saya dah berhenti buat kerja PART TIME at Hotel Selesa Pasir Gudang .. biasalah kalau dah kerja mesti ada kawan betultak . tipulah kalau kerja tak ada kawan baru .. Hiash .. sedih baru kerja sebulan dah aku kena berhenti sebab tertentu .. tak payah awak nak tahu ..

Saya dapat memeber nama dia Siti Norshafiqa , Nur Hidayah , Nurizzaty .. dia orang niy sekepala juga gan aku . nak tahu dia orang niy semua pendek pendek .. tapi cute . kalau dah cute mesti dah berpunya kan . kan . hahah  kita orang niy kalau kena marah senyap je .. pastu bila dah abis kena marah .. ha! apa lagi mengumpat lah .. time makan , time balik , haish .. DOSA . DOSA ...

Banyak function kat hotel .. penat semua mesti(betul akk )!! ada kerja mana tak penat .. Eyka Nahaar niy umur dia 16 tahun dah tua daa, ada yang punya cantik , gila , sengal , semua dia ada .. dia suka marah marah manja .. hehe . tak patut tak patut ... tapi BTW  aku sayang gila dia orang .. wei . ada masa kite lepak lagi ..

Hidayah niy ramai orang suka dia .. biasalah org cantikan . haishh .. tapi budak yang suka dia tuh serabai gabannn .. aku pun tak tahu nak cakap apa .. haha lumrah kan .. dia suka mengeluh .. errr >,< tak tahu mengeleuh pasal apa .. ? ?? banyak tanda tanya dalam kepala otak aku niy  .. ???

Izzaty pulak pendek cantik .. ada yang punya .. dia niy cepat sangat marah .. pastu kuat touching tapi aku tahu biasalah kan perempuan .... banyak mooddyy dia .. nasib aku tak banyak ragamm , BTW aku suaka jugak kawan gan diaorang niy ..

Lastly , member Budak Cofee House .. Amira nama dia anak orang  kaya .. mula mula kenal sombong gila bapakkk , biasalahh . Btw dia dah tegur aku dah kawan .. kawaan punya kawan dah rapat siket .. dia manja babe .. Tapi tak kisah .. Melayankan ajee .. peragai .. AKAK ? kata aku .. haha sebab aku paling kecik anata dia orang okayy penat taip ..

 THANKS FOR EVERYTHING GUYS ..